Lyx för mig...

En skön dag med familjen. Levi och jag gick runt ån på förmiddagen. Jag som använder mobilen väldigt mycket var mobilfri de timmarna vi var ute och de var skönt och välbehövligt ☺️
Tuppis på spikmattan i solen är riktig lyx för mig😎 (Muskelfox6 på snap)
På kvällen var jag på beach arena med Micke och Ellinor för att fixa lite inför ett litet projekt ☺️
 
i fredags avslutade jag potatisdeff men har fortsatt att deffa "som vanligt" om det är något som är vanligt när de gäller mig🙈
Jag har flera gånger lagt ut meddelande från nöjda kunder. Nu klippte jag ihop lite utdrag från vanliga konversationer. Om jag hjälper någon så vill jag att de hör av sig, de är lättare för mig att hjälpa någon som hör av dig mycket och frågar mycket 👍
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0