Hemmaträning

Idag var vi på dop i Vadstena för lilla söta Ellen ☺️ när vi Kom hem körde jag "tultimasking" , lagade mat, jobbade (svar på mejl/mess) och tränade samt fanns tillgänglig för Tina som Nattade Levi 🙈  
Jag gjorde en maxning i armhävningar som jag gör nån gång varannat år, jag orkade 76. När jag var liten gjorde 100 så de är mitt nya mål ☺️  Sen körde jag självklart övre bröst och axlar. Efrer passet åt jag kexchoklad istället för gainer🙉 Och några chokladbitar (bokladchitar) 
 
Bra tryck efter intag av den fantastiska pwon butcher💪
 
http://muskelbygget.se/sv/prestationshöjare-pwo-menu/prestationshöjare-pwo/the-butcher/?nosto=frontpage-nosto-2 - använd koden MBPerMB när du beställer 👍 
Nu ska jag och Tina göra klart ett kostschema. Vårt samarbete gör kostschemana ännu bättre, vi diskuterar fram och tillbaka innan de blir klart. Tina har mycket kunskap och eftersom hon är tjej och har mer kunskap om hur tjejer tänker kring kost så är de en stor fördel att ha hjälp av henne ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0