Härlig semester på Oliva Nova

Efter en tuff gårdag som började med att vi kom försent till incheckningen och de blev kaos, sen blev min mobil stulen och allt vad de innebär så kom vi iaf välbehållna fram till Oliva Nova vid 14 efter att ha kört vår hyrbil hit. Vi solade och slappade. På kvällen åt vi god buffé ihop med resten av gänget. Inatt sov vi väldigt gott, vi försov oss till och med så vi åt frukostbuffé själva medans gänget var ute och cyklade i bergen..
Tina, Levi och jag gick till gymmet och körde ben istället.
Levi fösta besök i gymmet, han tränade inte så mycket men han trivdes :)
 
På hotellet så finns ett rätt litet gym, precis jämte SPA-avdelningen som vi ska besöka imorgon. Fem minuter från hotellet finns dock ett större gym med hantlar upp till 60kg... Tanken är att vi ska vara där, ta ut grejer från gymmet och hålla till på fotbollsplanen där och köra HIIT-pass sen i September!
Mina älsklingar <3
 
Levi älskade stranden!
 
På eftermiddagen var vi på en inspirerande föreläsning med Kalle. Han pratade bland annat om hur mycket vi pratar om "man" istället för att säga jag och att vi ofta pratar om att vi måste istället för att vi vill. Sen körde vi "flex" - ett pass med rörlighetsträning som var riktigt skönt. På kvällen åt vi god buffe igen. Mer bilder kommer närmsta dagarna från denna fantastiska resort :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0