bra baddag på jobbet

En heldag på Gustavsvik i Örebro. Jag vågade inte hoppa från tian den här gången heller dessvärre, dock så avancerade jag och hoppade från sjuan istället för femman🙉 har åkt massor vattenrushkanor och de är ju fantastiskt skoj och bra cardio att vara på badhus och hålla igång så en bra dag på jobbet! 
 
När jag kom Hem vid 19,30 var jag grymt trött och godissugen . Godissuget gick att råda bot på rätt enkelt genom att gå lös på godispåsen jag köpt 🙉 Fuskdag idag alltså. Men jag har självklart ätit mitt kilo potatis idag. Sista dagen på potatisdeffen och imorgon ska jag ta kort och jämföra. När jag kom hem var jag riktigt trött som sagt och la mig i soffan. En kvart. Sen sprang jag till gymmet och körde en intensivpass axlar/bröst och lite mage ☺️  Skönt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0