Många bollar i luften

Full fart som vanligt. "Har en del att stå i" så att säga men det är så jag vill ha det☺️
I veckan har jag hunnit med tre pass på actic iaf, det var länge sen nu. I tisdags tränade jag först rygg med Johan sen tränade jag ben Med Jens. 
Chins i ringar, alltid bra att göra nya övningar. I onsdags tränade jag axlar och igår blev vilodag, förutom några timmar pingis på jobbet där jag befann mig från 9-22,30. 
Idag var jag varit och träffat en ny kille som jag ska vara kontaktperson åt och atm sitter jag och väntar på mina älsklingar så ska vi åka och handla mat. Sen blir det jobbhelg från 15 idag... Nästa vecka blir det äntligen lite lugnare iaf. Lite. 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0