En härlig helg!

I lördags var vi på bröllop i Horn. Det var mats och Anne som gifte sig. Det var fint och trevligt ☺️
 
 Igår åkte jag till Vimmerby och fikade med en stödkompis sen hade jag nästan hela dagen med familjen😍 Hade tänkt att träna men prioriterade det som är viktigast.. igår och idag Har jag läst en del kostrådgivning hemma. Lite godbitar här ☺️
"
Tryptofan heter den aminosyra som fungerar som prekursor för bildandet av serotonin; serotonin är ett hormon som gör oss nöjda, tillfreds och behagligt trötta. De grenade aminosyrorna konkurrerar med tryptofan om upptaget till hjärnan, och när vi tränar hårt förbrukas en hel del av de grenade aminosyrorna, vilket gör att halterna av dessa sjunker i blodet. När det finns mindre grenade aminosyror i blodet kan mer tryptofan passera in till hjärnan. Resultatet blir att mer serotonin bildas och det är också delvis därför som fysisk träning gör att vi mår psykiskt bättre." 
 
Idag ville Levi upp tidigt så vi hade några timmar mys som vanligt på morgonen och när han somnade igen så blev det en del studier. Varie dag i princip har jag kontakt med de jag coachar, atm är det nio stycken och jag blir så glad när de rapporterar om framgång: 
 Jag är så stolt över dem☺️
#ekbjornonlinecoach 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Förstår att du har fullt upp! 😉 Jimmy (Calles kompis) och jag är intresserade av lite hjälp från dig 🙋 mest om lite olika tillskott (äter inget sånt i nuläget) och lite variation i träningen ☺️ Vart kontaktar vi dig och har du ens tid? 🙈 /Lisa

Svar: Hej! Jo det är mycket nu hehe men skriv till mig och berätta lite mer vad ni vill ha hjälpmed så kan vi diskutera det☺️ Antingen mejl på [email protected] eller chatten på Facebook är smidigt 👍
Per Ekbjörn

2015-09-16 @ 07:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0