En familjedag

Lite lägre antal läsare nu ett tag. Kanske borde ägna mer tid åt intressanta inlägg? Jag har lite på gång. Imorgon åker jag till Stockholm och vecka 2 på kostrådgivareutbildningen och det innebär även mer tid åt bloggande☺️
Igår jobbade jag hela dagen och idag har varit en skön fars dag. Levi lät oss sova till 09,45 vilket är rekord 🙉 Sen har jag pluggat lite, haft lite "kundkontakt" och varit på Ikea. 
 
Det blev även ett kärt återseende med en trogen läsare och vän. "Kan ju gå runt och runt med barnvagnen om vi ses" 🙈 
Sista timmarna nu har jag förberett matlådor till Tina och packat ner allt jag ska ha med mig. Det blir ju en del trots allt.. Diverse ting som ska med så att säga☝️🙃 #ekbjörnonlinecoach - instgram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0