💪

Idag tränade jag axlar och bröst med Jens på actic 💪 egentligen tränade jag de i lördags och hade lite träningsvärk, jag rekommenderar ingen att träna samma muskler så nära inpå MEN ☝️ Nu låter jag dessa muskler få vila några dagar extra för att återhämta sig.
Jag körde även lite mage. Resten av dagen blev vila. Förutom en riktigt storhandling på city gross🙉 Där jag var riktigt handlingstokig idag. Bra mat som lax, kyckling, torsk, potatis, havregryn, grönsaker mm och en del godis som jag njöt av till den animerad filmen pirater! Sugen på detox? Kontakta min vän Anna:
Sugen på att bli pigg och bränna fett? Kontakta muskelbygget ☝️
Sugen på träningsinspiration på instagram? Följ @oakbear 🙈 Sugen på en annan bra blogg? Kolla in träningstrions blogg: http://traningstrion.devote.se Imorogn (förmodligen) så kommer det ett inlägget om ett pulver som verkar för bra för att vara sant ☝️ Håll u tkik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0