Dopdag

Skönt att magen ser helt ok ut nu utan att jag spänner den💪 
Känns dock inte som om den kommet att fortsätta att göra det om jag äter som idag 🙉 gick lös på mina chokladkakor samt nutellaburken förut🙊  jag har fuskat några dagar nu faktiskt men det hinner inte hända så mycket när man fuskar så här, speciellt inte om det görs efter en deff. Imorgon kommer jag att äta mer strikt igen. Kanske inget diet men ändå försöka äta bra clean mat. 
Idag blev en vilodag. På förmiddagen blev det lite hemmajobb..
fokuserad på att göra kostscheman så bra som möjligt ☝️
Och det verkar ju gå, kollade igenom och samlade ihop lite av den positiva respons som vi fått sista tiden😃
Att få besked från de vi hjälper, i stort sett varje dag att de är nöjda med vår hjälp och sina resultat gör mig/oss väldigt glad🙈
 
 
Kolla gärna in träningstrions blogg , http://traningstrion.devote.se/blogs/29943978/vecka-5.htm . Där hjälper jag Ida och Ellinor. Sen kan ni ta en titt på Sisselas instagram: sissela82, även hon har kämpat på riktigt bra! 
Idag var vi på dop i Pelarne, det var lilla Benjamin som döptes. Han döptes till Benjamin. Han hette Benjamin innan oxå.. Och döptes till Benjamin🙉 
Världens finaste flickvän som snart är mamma till MITT barn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0