Blodomloppet

Igår var det blomomloppet och folkfest ☺️ (Säger man så? ) jag har nog aldrig använt det ordet innan🙊 jag sprang med jobbet, flera av oss gick men jag Micke och Anna sprang 5 km. Jag hade med varsin D.A.M.P som jag bjöd dom på innan loppet 🙉
Sist jag sprang blodomloppet för två år sen var även sist jag sprang överhuvudtaget förutom intervallpasset förra veckan och då sprang jag på drygt trettio minuter. Igår lyckade jag komma ner på 23,55 vilket jag är jättenöjd med! Den som var snabbast på fem kilometer sprang på 14 nånting och det är heeeelt sinnesjukt! Efter loppet hade vi en trevlig picknick i gräset☺️
Idag känner jag av loppet i vaderna och lite stelhet i ryggen. Igår hade jag ont i lats och armar på grund av mkt träning (beachvolley, klättring, rygg) så jag höjde dosen omega 3 och msm igår, idag känns det bättre. Jag vet inte hur mycket omega 3 och msm bidrog men det påverkar absolut nånting. Idag är det städdag här hemma tydligen😳 men tog en välförtjänt kaffe- och bloggpaus nu🙈 Hittade en film på mig när jag är sju år och "jobbar" i min skrot jag hade då. Jag körde lite marklyft men något som faktiskt liknar en skivstång.
Nu är det bäst att fortsätta att städa här, speciellt eftersom jag lovat Tina att hjälpa till ännu mer nu när jag är ledig... 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0