Beachvolleyvinst, superjuice, bra pump och förberedelser inför barnafödande 🙉

Igår körde vi andra beachvolleymatchen och vann ☺️
I övrigt så var jag med Tina och vi gjorde bland annat lite specialjuice: ingefära, citron, apelsin, morot och broccoli. Fantastiskt nyttig!
 
Mycket c-vitamin och betakaroten och något mer tänker nog de fledra men faktum är att det är tusentals (de flesta mindre kända såklart) bra näringsämnen i dessa grönsaker☝️
Blev massor juice så vi hade igår, idag och imorgon. 
 
Idag var varit en heldag med förberedande inför förlossningen. Hos barnmorska på fm sen på profylax sen föreläsning. Det låter lite töntigt men nu när det bara är några veckor kvar så är det bra att bli lite förberedd.
 
 
Men jag hann även med att träna. Axlar och bröst på acitc med Jens. Trots att jag deffat rätt länge nu (dock ätit mer normalt sista dagarna) och en morgonvikt på ynka 82 kg så tycker jag ändå att jag förhållandevis stark. 
 
För att få fram ådrorna bättre så krävs det att man tappar underhudsfett men om du använder arginine eller liknande kosttillskott så kommer ådrorna också fram lättare ☝️
 
Jag använder mig bland annat av 
 
http://muskelbygget.se/sv/muskelökning/produktvisning/?item=prod_prod-s1%2F2205&group=prod_prod_grp-s1%2F49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0