Första vecka avklarad

Första deffveckan är slut. Skönt att få bort överflödet. Syns stor skillnad redan, speciellt i huvet där jag var alldeles för offsesson innan. Jag följer som bekant inget deffschema eller räknar några kalorier men äter strikt, kör fettförbr samt kör cardio. Veckans cardio har bestått av promenader, tennis, fotboll, pingis samt en joggingtur Idag på jobbet. Vad för cardio du gör spelar ingen stor . Eller spelar inte så stor roll iaf. Gör det du tycker om ☝️
nu är jag hungrig igen, har varit de varje dag den här veckan: många blir hungrig flera gånger om dagen jämt. Jag skulle bli galen. Varför utsätta sig för det när man inte deffar?! Idiot: att vara hungrig är förnedrande. nu blir de kvarg iaf😁 om det är stavfel i de här inlägget är det för att jag är sjukt trätt efter en jobbhelg samt att jag jnte orkar rätta det: jag vet att mobilen varför att skriva trätt istället för trött men som sagt; jag orkar inte rätta.:: godnatt 🙉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0