Första passet militärträning i Vimmerby

Nöjdbild från lördagens pass. Eller efter passet. Igår blev en vilodag från gym men joggade en sväng på jobbet. Idag tränade jag rygg på träningshuset i Vimmerby sen på kvällen höll jag i årets första "riktiga" militärträningspass i Vimmerby. Har haft pass innan men de här var första passet på Bootcampen. 
Min deff känns bra, men det krävs en hel del planering med mat och kosttillskott. 
 
Idag var jag i Vimmerby under em och då behövs och drink innan och efter gym, nu är jag hos mina föräldrar och här finns ägg som tur är så de behöver jag inte ta med mig🙉 jag sover här sen går promenad med pappa imorgn innan jag åker och jobbar i muskelbyggets butik, fikar med stödkompisar sen håller i militärträning innan jag åker hem igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0