andra veckan på militärträning

Andra veckan är igång och deltagarna är riktigt duktiga!  idag var det fokus på ben och imorgon mage. Inte bara mage alltså men mycket mage 💪 på torsdag håller Robban i passet. 
 
SjäLV är jag på tredje veckan av min deff, förutom slarv fredag och lördag så är jag rätt duktig oxå 🙉
 
Idag blev det ett ryggpass på träningshuset sen en promenad i Horn på kvällen (sover hos mina föräldrar) 
 
Just nu har Tina och jag flera duktiga killar och tjejer som vi hjälper med kosten, träningen osv. Eftersom vi tycker det är väldigt viktigt att göra ett bra jobb så vill vi inte ta på oss för mycket jobb så nu kommer vi bara ta oss an en person till så vill du ha hjälp så passa på. Först till kvarg ☺️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0