Onlinecoach i höst☝️

Vill du bli mer hälsosam OCH nå dina träningsmål? Jag vet att det känns avlägset nu när det äntligen är sommar här och allt vad det innebär men ha det ändå i åtanke för i slutet av sommaren kommer jag förmodligen att starta upp mitt företag som onlinecoach☝️
Jag uppskattar all hjälp jag kan få med marknadsföring från er☺️ Passa på att njuta av sommaren nu, ni behöver inte sluta träna bara för att det är sommer men ät gott, drick gott, ha sex, gör saker och njut🙉
 
På torsdag är ni välkomna att prova militärträning☺️ Det är Robban som håller i passet. Imorgon, och även andra dagar såklart, är ni välkomna in i butik för då står jag där mellan 15-18☝️
Det blir en heldag i Vimmerby imorn med gym, stödkompisar, muskelbygget Och beachvolley ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0