Sommar☺️

Idag var vi vid Johannelundbadet. Tina jag och Levi sen kom syrran med familj dit också☺️
Det blev en hel del fika, sol, bad och bus med barnen såklart ☝️
Walter som är 3,5 år nu och som hela tiden varit så liten ser plötsligt gigantisk ut jämte Levi ☺️
 
 
Sen var jag och tränade axlar igen. Det blev även lite biceps. Tio minuter typ och det innebär att jag uppfyllt den här månadens träningsdos biceps ☝️
 
En muskel (tre muskler) som däremot får desto högre träningsdos är axlarna. De ska växa och det är stort prio på dom. Självklart går det inte att träna axlar hur mycket som helst heller men jag är extra noga med att äta mycket de dagar jag tränat axlar och ifall jag skulle känna mig minsta sliten så kommer jag att vila dom. 
 
Bra tryck idag, först en eftermiddag med mycket fika (kolhydrater ger tryck) samt en rejäl Pwo-drink med detta innan passet: 
 
Trackback
RSS 2.0