Militärträning Vimmerby

Ett par långa men bra jobbdagar. Började 09 i tisdags och slutade 22,30 igårkväll. Blev ett lugnt konditonspass bara i tisdags och igår simhallen på förmiddagen samt ett armpass på eftermiddagen. Eftersom jag inte tränar armar så jätteofta så har jag skön Träningsvärk idag 💪
 
Idag var Tina och jag på andra ultraljudet och tittade på vårt lilla underverk ☺️ Sen har jag tränat ben med stödkompis på actic. Köttigt pass. Hatkärlek att träna ben. Man (vem är den där mannen?!) vet att det kommer att bli jobbigt. Väldigt jobbigt, men även skönt. Sen när man tränar så känns det i hela kroppen Och musklerna värker. Det går alltid att pressa sig ytterligare men risken att spy eller svimma ökar för varje reps... En upplevelse med blandade känslor! 
 
Idag startade vi upp "Militärträning Vimmerby " på Facebook så in och gilla och bjud in folk att gilla. Tanken är att köra igång någon gång till våren och att köra två pass i veckan. om jag får tag på någon som kan hjälpa mig i Vimmerby då kan de bli tre pass i veckan men mer information om det kommer längre fram på sidan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0