Aktiv dag på jobbet

Antal läsare går uppåt nu när jag "anstränger " mig och bloggar mer. 594 unika på hela veckan. Målet var att komma över 600. När jag var som mest aktiv och folk hjälpte mig att dela bloggen så hade jag lite över 1000 på en vecka: det är alltid roligare att blogga ju mer läsare jag har så jag uppskattar alla som marknadsför min blogg på ett eller annat sätt ☺️
 
 
Idag har jag jobbat från 10 till 22,30. Först spelade vi fotboll en timme sen tränade jag vader. På kvällen spelade vi en timme till. Kul men sliten.. Har även ett angenämt problem när det blir så mycket träning och jag är på "bulk " , jag har svårt att äta tillräckligt men som tur är får jag äta alla mål på jobbet och idag har jag förmodligen druckit en liter oboy vilket är ett smidigt sätt att få i sig de extra kalorierna. Dessutom en gainer. Annars har jag ätit lite av varje, bland annat 10 ägg💪 och de som säger "blir du inte dåligt av magen av så många ägg?" Nej verkligen inte, jag fattar inte varför nån skulle bli det? Äter ju inte alla samtidigt heller. Snicksnack. Ägg är de bästa man kan äta. Protein av högsta kvalite, bra fetter och en hel del näringsämnen. äggstremt bra. På riktigt alltså. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0