2014

2014 var ett grymt bra och händelserikt år som jag tänkt sammanfatta i ett blogginlägg ☺️
 
* Bali och Thailand. Året började med att jag, Martin och Leo var på Bali (efter två veckor i Thailand) sen åkte vi tillbaka till Thailand och umgicks med Anton, Anna och Andreas. Vi hade några seriösa dagar i aonang och några festdagar på Phiphi med de thaitokiga grabbarna Niclas och Robin. 
Utflyter, sköna dagar på stranden, dagsfyllor och roliga utekvällar! 
Riktig bra resa förutom att det var sjukt jobbigt att vara ifrån Tina en hel månad...
 
*Sambo med Tina 
Men när jag kom hem till Sverige så hade Tina hittat en perfekt lägenhet till oss så vi flyttade ihop i februari☺️
 
*Nytt jobb 
Några dagar senare så började jag ett nytt jobb. Behandlingsassistent på folåsa ungdomshem. mycket nytt i början och en omställning att börja jobba igen efter en länere ledighet men jag trivdes från början och trivs allt mer. Jättebra kollegor och jag får göra massor skoj på jobbet som att träna, spela fotboll, titta på film och spela tv-spel, bättre kan det inte bli! Visst, det är självklart jobbigt ibland men oftast trivs jag. 
 
*Två tävlingar
Våren innehöll även två tävlingsdieter. I slutet på mars tävlande jag i cbb på Battle of scandinavia. Det var svårt att göra deffen lika bra som när jag körde lucia, dels eftersom jag jobbade mycket på ett nytt jobb och dels för att jag precis flyttat ihop med Tina vilket innebar en stor förändring. 
Formen såg ut så här men hade kunnat vara bättre. 
Efter tävlingen fick jag äta normalt ett par dagar innan det var dags för nästa tävling som var i Solna. Förutom med duktiga coach Kim som alltid är med på tävlingarna så följde Martin och Johan med som stöd. Den här gången provade jag mens physique för första gången. Jag blev något besviken på resultatet men jag hade kunnat förbereda mig bättre genom att träna mer posering bland annat. 
 
*Rhodos med Tina. I juni hade jag semester hela månaden och då åkte jag med Tina till Rhodos en fantastisk vecka på all-inclusive.
En skön vecka med sol, bad, god mat , god glass . Lite träning och lite tokigheter som de här , vattengympa med bikiniöverdel... 
 
Under juli jobbade jag men hade även en del sköna lediga dagar. Vi hängde en del vid bergs slussar bland annat. 
 
 
*Mallorca med Johan, Leo och Barre
i Augusti tog jag lite mer semester och åkte iväg med grabbarna i en vecka. Sol, bad och fest☺️
 
 
 
*Militärträning
När jag kom hem därifrån började jag årets andra jobb. Instrutör för militärträning här i Linköping. Riktigt kul uppdrag där jag under hösten träffat mycket nytt folk. 
 
 
*Befruktning av Tina
någon gång i september gjorde Tina och jag ett barn ☺️ 
 
Egentligen har årets bjudit på ännu mer men det här är i stora drag vad som har hänt☺️
Och självklart är inte allt så här bra hela tiden som jag beskriver här men det gäller att fokusera på det som är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0