Häst

Idag tränade jag bröst, axlar och tricpes med Matte på actic på förmiddagen. 
Det blev snedbänk i Smith, dips och flyesmaskin för pecsen och utsida i axlar och med hantlar sen dips i maskin. Sjukt bra tryck 💪
 
Sen har jag slappat hela dagen... 
 
Imorgon är det militärträning i Vimmerby, hoppas att det blir mkt folk och att de blir nöjda med passet. Sen ska jag jobba i muskelbyggets butik, välkomna in☺️ Rabatt på ALLT protein samt riktigt bra pris på Celsius och Heat! 
 
Sen ska jag träffa några stödkompisar innan jag åker till horn och hämtar min nytvättade och nystädade bil (tack nitin! ) sen åker jag hem till fina på kvällen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hans

2015-03-01 @ 18:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0