kolhydrater❤️

Jag har under en tid ätit "dåligt" . När jag skriver "dåligt" tänker nog många skräpmat eller att jag hoppat över måltider kanske. Nej, jag äter bra mat men jag har ätit för lite helt enkelt. Jag har dessutom tränat lite dåligt, de har blivit för "jazziga" pass dela pga av att jag varit lite sjuk och dels för att jag inte riktigt orkat träna hårt. För nån vecka sen kände jag mig tunn och trycklös, visst är de delvis hjärnspöken men nu när jag fått köra några bra gympass och fyllt på med lite extra kolhydrater så känns de genast bättre💪 
 
Kolhydrater behövs dels för att orka träna hårt men lagras även i musklerna i form av glykogen och välfyllda glykogendepåer gör att man känner sig mer "fyllig" / "köttig" . 
Jumbo, min absoluta favoritgainer som innehåller högkvalitativt protein, kolhydrater från olika källor och dessutom tillsatt kreatin och vissa näringsämnen. 
 
Jag köpte även l-arginine som ökat trycket ytterligare och som dessutom är bra för hälsan. 
 
Slutligen så har jag smörjt in mig med brun utan sol, jag vet att det är lite gay men jag känner mig mer fit när jag får lite extra färg och det är mycket bätter än solarium. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0