Jocke på besök

Levi ville upp tidigt idag och leka men somnade rätt fort... 
❤️
Jag ska jobba 8-23,30 idag, det är rätt lång tid då man sovit för lite. Sömnen är otroligt viktig☝️
 
Igår var en mycket god vän på besök,  Joakim heter han och det är inte Joakim von anka (världens rikaste anka) jag pratar om.
 Jag hade faktiskt gärna fått besök av honom, han är väldigt snål men ändå rätt skön🙉
Det var den här atleten som var och hälsade på, Jocke wång: 
Bänkpressfantast och numera även grym på knäböj och marklyft. Han tävlar i sånt.. De senaste åren vi tränat så har de varit bröst men igår körde vi ben och lite biceps. Det innebär att jag gjort mitt bicepspass för den här månaden nu🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0