ledig!

En lång helg på jobbet som avslutades med en sovande jour som inte alls blev så värst sovande, fick lägga mig vid 5 i morse. Skönt att vara ledig idag men sjävklart riktigt trött. Här är två heta sömntips: 
 
igår tränade jag rygg och utsida axlar på jobbet och idag känner jag lite träningsvärk i utsida axlar ☺️
Som vanligt efter att ha varit ifrån Levi så här lång tid så såg jag skillnad på honom idag , att han utvecklas och blivit, om möjligt, ännu sötare!
 
Nu på kvällen har jag jobbat här på balkongen, fixat ett kostschema samt justerat flera stycken och även haft lite "kundkontakt" . 
Ta vara på chanserna du får i ditt liv. Våga ta steget, vad det än gäller ☝️  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0