trevlig Valborg!

En bra Valborg där jag hunnit med både dubbla pass, Tina och jobb ☺️
Igår tränade jag rygg och underarmar med Jens på actic.
Idag körde jag mage kombinerat med lite kondition i form av upphopp på en box, blev några muscle ups oxå. Jobbade från 16 och då åkte vi och åt pizza, dock åt jag inte riktigt hela och sen tränade vi lite bröst och mest axlar och avslutade med lite cardio i form av mål till mål med mjuk boll🙉 
Magen börjar se helt ok ut nu även då jag inte spänner den.
Nu är det läggdags, jag börjar redan åtta imorn sen om allt är som de ska på jobbet så blir det ett pass armar och vader på fm sen fotboll på eftermiddagen ☺️
Trevlig Valborg till er alla ☝️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0