Spraytan

Idag tränade jag ben på actic. Fick bra tryck. Körde benspark, knäböj, raka marklyft, liggande och sittande leg curl och sittande enbens benpress 
Sen var tina och jag på sparytan🙉
Normalt brukar jag var i bättre form (dagen innan och samma dag som tävling) när jag spraytanar mig men fick ändå tävlingskänsla när jag kände lukten av färgen och känslan när den sprayades på🙈 Men istället för att han nakna killar runt sig så var det en halvnaken Tina som var där och det kändes ju inte sämre direkt 🙉
Dagens cardio blev en promenad till affären sen åt vi kött och det är inte ofta vi gör det så det var väldigt gott☝️
Sen gladiatorerna och nu nån film. Spelar ingen större roll vad de är för film vi ser på kvällen, huvudsaken är att jag fått se nån bra animerad film idag (och igår) , Röjarralf🙈 och att jag får mysa med Tina. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0