En dag i Vimmerby

Körde hela eftermiddagen på muskelbygget idag 💪 det Det kom massa varor från Scitec. 
 
Vid 18 tränade jag bröst och axlar med Kurre. Även tre 3 set triceps och det räckte faktiskt. Satan vilket tryck jag fick!
Med diverse tillskott innan passet, bland annat http://muskelbygget.se/sv/muskelökning/produktvisning/?item=prod_prod-s1%2F2205&group=prod_prod_grp-s1%2F49 så blev de riktigt bra pump! 
 
 
 Cablecross, en skön övning som ger riktigt bra tryck i pecsen! 
 
Jag får ofta frågan om hur många reps man "ska" köra. Jag tycker att man ska variera sig ☝️ Kör så tungt du kan men med bibehållen kontakt, kör du för tungt så märker du det eftersom du tappar kontakt med muskeln då. Men sen kan de vara bra att köra riktgt tungt, kanske 3or eller 4or ibland oxå. 
 
Sen blev det ett ptpass med Amanda som jag hjälper med kost och träning. Hon kämpade på riktigt bra👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0