Duktiga klienter

Igår tog jag (vi, Tina hjälper mig alltid lite) mig an min tionde "klient" (eller vad ska jag kalla er?🙈) . Tionde som vi hjälper just nu alltså. Jag älskar när våra duktiga killar och tjejer skriver och berättar om deras framsteg. 
Vår senaste som vi ska hjälpa är en av tjejerna i träningstrion, Ida. 

http://mobil.traningstrion.devote.se

De flesta vi hjälper är online bara men ett par kör även ptpass med mig, bland annat Sissela som jag tränade rygg med idag och specialtränade chins eftersom hon kanske är sugen på att tävla i atletic fitness💪

Hon var redan vältränad när vi började köra för några månader sedan men har utvecklats ännu mer sedan dess. Här är bilder från dagens pass.

 
 
För oss är det viktigt att de vi hjälper känner att vi finns här för dom, de får höra av sig när de vill och vi skriver till dom och kollar hur det går. Vi tycker oxå att det är viktigt att de lär sig att äta mer hälsosamt, maten på våra kostscheman är alltså både för träningsresultat och för en bra hälsa👍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0