Deffat fem veckor..

Fem veckors deffande och det börjar se rätt bra ut ☺️ Men för att optimera förbränningen sista vecka nu så kör jag 4-5 hallonketoner om dagen samt köpte revex idag: http://muskelbygget.se/sv/fettförbraenning/produktvisning/?item=prod_prod-s1%2F299
 
Mer konturer och synligare muskler men blir lite nojig ibland för jag känner mig "tunn" men det är ju faktiskt så, ju mindre fett desto mindre är man. Det är egentligen inga konstigheter . 
Idag jobbade jag på muskelbygget sen träffade stödkompis sen höll i militärträningen , tränade underarmar, vader och mage och gjorde lite fettmätningar.
 
Jag åkte hemifrån imorse och åker hem imorgonkvpå och som vanligt är det väldigt mkt grejer att ta med...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0