Aktiv dag!

Mitt dagen åkte jag och Tina till hennes familj och firade matilda som fyller 11 idag ☺️
 
 
Sen åkte vi till beach arena där jag, Jens, Micke, david, Martin och Eva spelade beachvolley i två timmar. Jag fullkomligt älskar beachvolley! Det är grymt skoj och även bra träning. Vi kommer förmodligen spela på onsdag igen🙉
 
Sen åkte vi till syrran och jag hoppade studsmatta i en timme typ med de här små underbara 
 
 Och här Skulle det vara ett par bilder på barnen men de fu kar inte att ladda upp så jag får nöja mig här☝️
 
 
Joo nu gick de ju ☺️
Sen när vi kom hem därifrån så gick jag och tränade axlar på Actic ☺️
 
Så här nöjd var jag efter den här aktiva dagen 🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0