✌️

Idag har jag haft en nästan helt ledig dag! Vi hade prova-på-pass vid 12, i övrigt ledig. Nu har det gått fem veckor på campingen och deltagaren har gjort ett riktigt bra jobb. Nästa vecka är sista veckan och på torsdag så kommer deltagarna att gör om testerna som de gjorde först passet och se vilka ökningar de gjort ☺️ För er som är intresserade av en rolig, tuff, allsidig och givande träning så börjar nästa camp 6e oktober. Militärträning.se
Igår tränade jag bröst och axlar tillsammans med Jens. Som stolt vän och träningspartner fick jag bevittna när Jens för första gången klarade 100 kg i bänkpress 😃 Den magiska gränsen.. Själv tog jag 100 kg andra terminen i 3an på gymnasiet. Några år senare tog jag 140 kg. Sen har jag bara blivit svagare 😜 igår klarade jag 120 kg. Nu är målet att jag ska klara 1,5 gånger min kroppsvikt innan Jens klarar sin egna kroppsvikt...
Gå in och följ muskelbygget på instagram och kom ihåg koden MBPT14 när du beställer
Ikväll äter jag massa godo och imorn jobbar jag hela dagen, förhoppningsvis så blir det både fotboll och gym imorgon. På måndag kommer Tina och jag kör hälsovecka😃 vi är förvisso ganska hälsosamma hela tiden förutom att jag äter rätt mycket godis och dricker ihjäl mig på oboy på jobbet. Mer om den veckan i senare inlägg. Jag har även lite tankar om ett inlägg där jag kommer att skriva om hur mycket träning som är bäst för att bygga muskelmassa för det är inte riktigt så enkelt tyvärr att ju mer man tränat desto bättre resultat...

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Nice work! ;)

Svar: Tack ☺️
Per Ekbjörn

2014-09-27 @ 19:13:40
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: Mirjam Wallmark

Duktigt!

2014-10-02 @ 08:41:24
URL: http://mirjamwallmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback