Tävlingsdag

Igår fick jag mejl från Filippa som hjälpte mig med spray tan, väldigt gullig och hjälpsam tjej . Hon skrev bland annat att jag och mina bloggläsare (ni) får detta : 
 
50% rabatt på valfri nivå/färg av Spray Tan.
priser mm hittas på vår hemsida:  http://www.nr88.se/
 
 Poserade på rummet igår inför kim, Johan och Martin. Kul att alla hängde med upp ! 
 
 Började fylla med riskakor igår och är lite mer fyllig nu. Trots god form igårkväll så var jag rätt trycklös. Nu är det mens physique jag tävlar i och ska därför intr vara lika "köttig" men vill ju ändå ha bra tryck i bitarna! 
Fyra timmar kvar till start. Nervöst så klart men det känns bra! 
Morgonmage
 
kommer uppdatering efter tävlingen :)

Kommentarer
Postat av: ante

lycka till!

2014-05-03 @ 12:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0