Bästa jobbet

Igår tränade jag axlar vid halv åtta på morgonen. Sen jobb 9-23,30. Låter jobbigt att jobba så länge. Det är de på sätt och vis men när det är en så bra dag som igår så älskar jag verkligen mitt jobb! Dagen och kvällen igår: 
* såg nyhetsmorgon 
* spelade sällskapsspelet settlers och lite pingis hela förmiddagen. 
* tittade på film med grabbarna på eftermiddagen
* åkte till stan och åt thaimat och gick ett varv på stan med en kille
* spelade fotboll, tre mot tre. Gräspremiär. 
* såg en film till
* spelade några matcher FIFA. 
 
dessutom bra stämning på avdelningen, sköna kollegor och fri mat och fika hela dagen ☺️
 
smygfotograferade lite på Tina ... 
 
Idag är jag ledig och ska "unna mig" . Vid stångån och ska snart öppna en breezer, de blir första gången på fyra månader som jag dricker alkohol. Sen kommer mina barndomsvänner från horn och vi ska till någon uteservering, vidare till strandgatan och äta, hem till mig sedan ut ☺️
Förmodligen lagom runda under fötterna (vilket fantastiskt uttryck! )

Kommentarer
Postat av: ante

drömjobb.

Svar: Jag verkligen 😃
Per Ekbjörn

2014-05-17 @ 17:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0