En vecka kvar

Igår tränade jag rygg på träningshuset sen gick lite på bandet. Det blev även en kvällspromenad. Idag en kort morgonpromenad sen vid tolv ska jag träna med Johan bränna :) vi ska köra ben på world Class. Sen bowling med stödkompis. Imorogn jobbar jag hela dagen och vilar från gym tror jag eller kör ett kort pass innan jobbet. På jobbet blir det fotboll som cardio iaf :) 
 
På söndag kommer jag ta bort kolhydraterna helt fram till torsdag då fyllningen börjar! Mer om det längre fram. Det som händer nu sista veckan är att jag förhoppmingsvis tappar några hekto fett till, jag tömmer kroppen på kolhydrater för att sedan fylla på massor innan tävlingen för att se så "fyllig " ut i musklerna som möjligt. jag kommer även att dricka massor under några dagar ,även en del saltvatten (!) för att medvetet lägga på mig vätska. Sista dagarna drar jag ner kraftigt på vätskan för att få en "torr look" på tävlingen. Om man är uttorkad så syns musklerna bättre :) dessutom ska jag spraytanas innan tävlingen, smörjad med olja och pumpa upp mig! det kommer att bli grymt!
 
 
tvälingen heter battleofscandinavia och går i Alingsås för er som är intresserad av att komma dit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0