Dagböcker!

Är hos mina föräldrar idag på förmiddagen. Pappa hade hittat gamla dagböcker som jag skrivot genom åren. Väldigt intressant! bland annat så hade jag koll på min vikt varje dag under gymnasietiden och i december i 2an, när jag precis börjat tränat vägde jag 70 kg, ett år senare vågade jag 80. Nu vet jsg inre exakt formen men som nybörjare är de fullt möjligt att gå upp tio kilo i fettfri massa på ett år.
 
10 septmber 1999: 70 kg i bänkpress
februarie 2001 (1,5 år senare) 100 kg i bänkpress
 
En annan intressant sak var min första "riktiga" deff som var i 2006 då jag precis köpt min caliper.  April 18: vikt 94,5 kg - fettprocent 15,4 %. 7e maj (2,5 vecka senare) fettprocent 12,8 %. "Normalt " så ät de svårt att minska så mkt i fettprocent på så kort tid men eftersom min "normalfettprocent" inte är så hög egentligen så kunde jag minska mycket fortare och även om jag inte har samma kunskap som nu så hade jag rätt bra koll på kosten då samt att jag körde två timmar promenerade om dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0