Blogg igen!

 
 
Äntligen funkar bloggen vettigt igen och äntligen är jag ledig! Har jobbat mycket på Folåsa sen det vanliga med stödkompisarna och lite PT-pass och kostscheman men idag, imorgon och måndag är jag ledig! Ska fixa lite kostschema och träningsscehma imorgon bara.
 
Som jag nämnt innan så har jag en stor fördel som kan träna på jobbet ibland och även köra en del cardio där. Dagen innan igår körde vi innebandy 2 mot 2 ungefär en halvtimme sen igår blev det fotboll 3 mot 3 typ en timme :)
Idag har jag slarvat med cardion eftersom jag fick en smäll på låret och knappt kan gå idag men det blev ett skönt pass bröst och axlar på Actic förut :)
 
 
 Tyvärr så kukar sig datorn nu sp blir inte så mycket mer blogg idag heller :(
Men ska köpa en ny vad de lider :)
Så här ser det ut innan promenaden, optinoja som vi har :)

Aminosyror och fettförbrännare från http://muskelbygget.se/ och kaffe och grönt te med citron, gurmeja, ingefära och chili! Så olika det där vad man man dricker till frukost...
 
Ikväll har Tina bakat nyttig kladdkaka! Kommer recept på det imorgon eller annan dag. Bakproteinpulver som är rea på nu! PF Bakprotein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0