Mitt liv

dåligt med bloggande nu ett tag... Vad händer i mitt liv då? Jag har semester från folåsa men har mina stödkompisar så idag har jag varit i vimmerby och träffat dom samt haft ett ptpass med en som jag hjälper med kostupplägg. Riktigt kul att hjälpa honom eftersom han går in för se så hårt och tränar på riktigt bra! 
Blev även ett besök på http://muskelbygget.se
där jag köpte lite smått och gott :)
 
 
i övrigt så deffar både jag och Tina. För mig är det sjätte dagen på deffen och de känns bra. Tina kör på riktigt bra och äter ännu mer strikt nu vilket har gett resultat. I princip äter hon bara kolisar till frukost och runt träning. Hårda gympass, cardio på morgonen ibland och högt på protein. Hallonketoner och black amp från muskelbygget och aminosyror direkt på morgonen och innan gym. 
 
 
Bra mat varje dag. Ibland lite godis men alltid bra mat i grunden.... Lite nördigt kan tyckas men vi trivs och mår bra av den här livsstilen. För övrigt så ska jag till öltältet imorn och då kommer det "syndas " en hel del ;)
 
 
Tinas kost är precis som min olika från dag till dag men sista dagarna har de blivit mycket äggvita och broccoli. Starkt kryddat och lite chili i för extra förbränning. 
 
Sen en har vi fått upp ögonen för något som är både bra för hälsan och prestation som dessutom är extremt billigt... Mer om de i senate inlägg ✌️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0