Midsommar och Rhodos

Sista dagarna innan midsommar höll jag igen lite extra på kalorierna men på midsommar gick jag lös på godsakerna rejält ☺️ Lyckan  var total när jag vaknade med fina och vi åt de första godiset och riskakor med nutella innan gymmet. Ett sista pass innan resan. Självklart axlar och övre bröst men även lite mage och lite ben. Extra långt pass sen godis under resten av dagen men även grillat och en god tårta som Madde gjort. Madde, Jens och Sandra var hos oss och firade midsommar. Igår fick vi upp vid fem för att åka till Norrköping flygplats . Vi kom fram till Rhodos mitt på dagen igår och hade en skön och lugn dag både igår och idag. Innan maten förut så tränade vi lite mage på balkongen.  Nu skulle jag lagt upp några bilder men det gick ju inte såå bra... Nu skulle jag lagt upp lite bilder också men det gick inte så bra så det kommer vid ett annat tillfälle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback