Hemma igen

Nu är vi hemkomna från en underbar vecka på Rhodos. Tråkigt att komma hem... Men nu kommer jag att blogga lite iaf. Ikväll ska jag till gymmet och köra trots att jag är väldigt trött nu. På Rhodos blev det ett pass i onsdag och vattenaerobic flera gånger. De som inte sett filmen på eller instagram så bjuder jag på den här bilden:
I övrigt så har det blivit rätt slarvigt med kosten som ni förstår. God frukostbuffé varje dag där proteinet ändå hållits högt på grund av alla ägg jag ätit i alla dess former. Middagen har oftast varit rätt så proteinrik också sen hade vi med aminosyror som jag tagit några gånger om dagen. Både jag och Tina känner oss lite "släta" men det brukar kännas bättre efter ett par dagar med bra mat och ett par pass på gymmet. Jag kommer att äta lite mer men hyfsat bra nu några dagar för att ge kroppen en anabol (uppbyggande) signal innan jag fortsätter att deffa lite smått. Jag trivs för bra med att vara i form på sommaren för att inte deffa...
Imorgon och måndag ska jag jobba på folåsa sen tror jag att jag är ledig, förutom min stödkompisar, resten av veckan innan jag börjar jobba på schema veckan efter det. Antal läsare på bloggen är just nu rekordlågt för övrigt men det är förståligt, det är sommar, jag bloggar väldigt lite och jag skriver BARA om min träning och vad jag gör. Normalt skriver jag om annat intressant med. Jag lovar inget men min ambition är att börja att skriva om annat inom träning, kost och hälsa snart igen. Jag tar gärna emot tips om vad ni vill läsa om ☺️ Jag uppskattar även när ni tipsar andra om min blogg ✌️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0