Viktväktarna!

Det är mycket att fixa med nu när jag kommit hem. Bland annat skolan. Jag ska dit på söndag och då är det näringslära som gäller. Jag tror jag kommer att kunna det mesta vi går igenom (basic) men det ska ändå bli kul! Idag har vi skypemöte med gruppen och vi jobbar med viktväktarna. Idag gick jag upp innan sju för att gå hem till Hästskogatan och med en snarkande jätte i sängen, försöka sätta mig in i vad viktväktarna har för ideér :)
Det baserar sitt tänk på points, exakt hur man räknar har jag inte fattat än men jag jobbar på det.
 
När jag vaknade blev det:
 
BCAA Powder 12000 och Red AMP Stack  . Aminosyror och en fettförbrännare. Dock tog jag Red AMP Stack  främst för att bli pigg idag och det blev jag minst sagt :) Extra bra effekt om man tar på tom mage, det är samma sak med PWOs. Kaffe och grönt thé med citron, ingefära och gurkmeja. För fettförbränningen och hälsan. Risken att jag blir förkyld är lite större nu när jag kommit hem på grund av flera nätter med dålig sömn och att jag börjat träna igen samt vädret. Men jag ska inte bli förkyld....
 
Varför förstår inte jag ett skvatt när Per skvatt vatten?
(ett dåligt skämt men som jag tycker är skoj :p . Skvatt=skvätte)
Vi körde lite sånna här "sköna skämt" när vi var på Poda. Varför får inte jag väga 1000 kilo när anTON?
Eller varför får inte jag ligga när ellos katalog? (Ellos katta låg)
Kul skämt? JA :D
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbar humor ;)

2014-01-18 @ 20:51:51
URL: http://momscandoit.blogg.se
Postat av: Thess

hahahah min typ av humor haha :D

2014-01-20 @ 13:55:29
URL: http://momscandoit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0