Borta bra med hemma bäst...

Det är klart jag längtar tillbaka lite till det här...
Men det är riktigt skönt att vara hemma igen!
Det är så mycket på gång nu, idag ska jag träffa Kim och gå igenom kosten inför tävlingen och börja min deff. På fredag ska jag på arbetsintervju (vikare såklart) . Jag kommer att fortsätta mina 7 stödkompisar som vanligt och PTa lite också. Om en dryg vecka ska jag bli sambo med Tina. Jag kan faktiskt inte riktigt fatta att det är sant.
 
Närmasta månaderna kommmer bloggande vara mest inriktat på min tävling men jag tar gärna emot önskemål om vad jag ska skriva om. Jag uppskattar väldigt mycket när någon skriver och frågar om jag kan blogga om något speciellt.

Kommentarer
Postat av: Jonny

Observera att han som sitter bredvid precis kommit till Thailand och i slutet av veckorna var betydligt brunare än Per!

Svar: Haha aldrig att du blev brunare Anton ;)
Per Ekbjörn

2014-02-01 @ 11:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0