2a dagen på diet...

Ett förmiddagspass idag igen. Ben med Kim på World Class. Brutalt. Kolla Kim Lindmans facebook på filmen där :)
Körde typ 10 minuter crosstrainer innan passet sen en promenad på 40-50 minuter på eftermiddagen.
 
Även om det bara är andra dagen på dieten så känns formen redan bättre!
Idag fick jag reda på att jag ska börja jobba på Folåsa (behandlnigshem) som vikarie och på fredag får vi  nya lägenheten så det är mycket på gång nu. Imorgon ska jag till Actic och träna vader och köra lite cardio på förmiddagen sen till Vimmerby på eftermiddagen och träffa stödkompisar samt träna armar på Träningshuset.
 
Nu har ÄNTLIGEN min vän (och träningskompis när jag är i Stockholm) Carolina börjat blogga för http://www.minresaraknas.se/ 
Även om det är töntigt namn lite :p så borde ni gå in och läsa eftersom Carolinas träning och liv är väldigt inspirerande!
 
Nu ska jag laga mat igen. Det blir kyckling, bulgur och lite grönsaker denna gång...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0