Tredje veckan på diet...


Ifrån dagens bröst och axelpass. Blev även lite triccar. Tränade med Jens på Actic idag.
I lördags blev en fuskdag sen igår hann jag ingen cardio för jag jobbade heeela dagen. Idag sovmorgon så inget promenad då men sen gym och nu en kvällspromenad :)
 
Blev bänkpress idag följt av hantelpress på lutande bänk. Lätta vikter? Ja kanske det men jag "gör en lätt vikt tung" och tränar väldigt strikt och får sjukt bra kontakt :)
 
 
 
När jag tränade förr så körde jag mycket armar och bröst. Jag hade även lätt för att bygga just armar och bröst så de muskler var relativt välutvecklade redan då. Mina axlar var för tok för små för mina armar och bröst. Även restan av kroppen låg långt efter. De sista året har jag inte tränat armar mycket alls, endast något pass ibland. Men i vintar har jag ägnat dom lite mer tid och de tar tacka för det och växt :)
 
Kom ihåg att träna hela kroppen, även om ni inte ska tävla i BB eller fitness så är det snyggt med en bra symmetri och det kan förebygga skador att ha balans mellan musklerna.
 
Gå gärna in och kolla på mina coach Kims Instagram: kimlindman . Där finns inspirerande träningsbilder på honom, hans klienter samt bilder och träningsfilmer på mig :)

Jag heter Oakbear på Instagram om någon vill följa mig :p
 
Imorgon blir det promenad, lite fixande på dagen sen till Vby för att jobba och träna sen på kvällen ska jag föreläsa om kost, träning och visa lite på gymmet i Gullringen simhall.
 
I slutet på förra veckan så började jag med testohöjare Androgenic Testo Growth Androgenic Testo Growth som jag kör ihop med DAA .
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Med tanke på symmetri. Har lite problem med biceps ( den ena är större än den andra ). Hur ska jag göra? Ska jag köra på som vanligt? Sluta träna den större(vänster? Eller köra lite tyngre på den mindre (höger)?

2014-02-11 @ 22:06:06
Postat av: Malin - Monté och fitness

Känns som att många killar inte tränar rumpan så mkt i bodybuildar tävlingar.. Eller anses det "snygg" av dommarna med liten platt inåtdragen rumpa?:) Bara undrar!

Svar: Hej! Jo de flesta bodybuilder har riktigt stor rumpmuskler MEN på tävling har man så lite fett så rumpan kan se en aning platt ut. Om du ser en bb som inte är i tävlnigsform så kommmer du att se att de har en putig rumpa ofta ;)
Per Ekbjörn

2014-02-13 @ 10:03:47
URL: http://fitnessbloggaren.blogg.se
Postat av: Robex Lundgren

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

2014-02-13 @ 10:53:05
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0