4,9 % BF...

Idag tränade jag rygg på Actic. Om en stund blir det ett pass till. Vader och cardio.
Igår åt vi hotellfrukost igen :) Vi gjorde även ny fettmätning och deffen går bättre än förväntat. 4,9 % visade tången igår. Förutom de två gånger jag tävlat (Ahlströmmer och lucia) så är det det lägsta jag haft. Eftersom jag bara deffat knappt tre veckor så känns det extra bra.
 
Imorgon börjar Tina sin diet. Det ska bli kul att följa henne utveckling. Jag kommer att skriva mer om hennes diet i senare inlägg. För mig innebär det högre tempo på promenaderna (de promenader jag går ihop med henne) och således lite högre fettförbränning då såklart.
 

Från dagens pass. Jag tränade bara rygg men "var tvungen" att köra ett set biceps för att ta ett bra kort ;)
 
När man tränar seriöst blir man lätt lite skadad och tänker och gör saker för att maximera effekten av träningen. Det handlar om saker som påverkar träningen VÄLDIGT marginellt. Det kanske handlar om att man istället för att bygga 1 gram muskelmassa bygger 1,001 gram. Typ. Här börjar iaf "serien" Optinoja"
 
Optinoja del 1: När man vaknar på morgonen och rusar upp för att dricka aminosyror för att man är så katabol (katabol fas - nedbrytande. När man inte får i sig protein på en viss tid så börjar musklerna brytas ner och aminosyror gör istället att man stimulerar proteinsyntesen för att det istället ska börja byggas upp)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0