Några dagar deff till

Fortsatt mycket jobb... Jobbade hela helgen och hela dagen igår. Det är dessutom väldigt intensivt på jobbet nu så det tar på krafterna . Men som tur är spelar vi lite fotboll så jag får min cardio ☺️ Hinner nämligen inte med några promenader knappt.. I måndags var jag ledig och hade ätardag med frukostbuffe och godis ☺️ Körde dubbla pass också. Nu tog jag min black amp och agmatine. http://muskelbygget.se/sv/fettförbraenning/produktvisning/?item=prod_prod-s1%2F2641
Samt en del riskakor med mineralsalt! Efter passet kommer jag äta en "vanlig " måltid med både protein och kolisar sen resten av dagen håller jag nere på kolisarna . Det blir lite kolisar men i mängder. Samma sak imorgon och fredag sen kommer jag att fylla på lördag innan jag flyger till Mallorca ☺️
Uppge koden MBPT14 när ni beställer från muskelbygget.se så får ni 5% rabatt samt en gratis shaker ✌️

Kommentarer
Postat av: Jim

Pure agmatine riktigt nice produkt.

2014-09-10 @ 12:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0