🐮

Skönt benpass hÀromdagen. J
H
F
Idag trĂ€nade jag pĂ„ actic tornet pĂ„ morgonen sedan Ă„kte jag till Norrköping för att utbilda mig till instruktör i militĂ€rtrĂ€ning. Utbildningen hölls av en grymt duktig kille som heter Kim. Han har flera Ă„rs erfarenhet av det hĂ€r och Ă€r grundaren till detta. PĂ„ hemsidan militĂ€rtrĂ€ning.se hittar ni mer information om militĂ€rtrĂ€ning . MĂ„ndag 25/8 kommer en ny camp starta upp i Linköping dĂ€r jag kommer att vara instruktör. SjĂ€lv Ă„ker jag till magaluf om nĂ„gra timmar men för er som Ă€r hemma sĂ„ kommer det att hĂ„llas prova-pĂ„-pass nĂ€sta vecka dĂ€r ni Ă€r vĂ€lkomna och prova pĂ„ och se vad det handlar om. Om ni vĂ€ljer att vara med den 25/8 sĂ„ kommer campen att vara i sex veckor, tre dagar i veckan och 75 minuter per pass. Det gĂ„r att vĂ€lja antingen morgonpass, kvĂ€llspass eller ett pass pĂ„ kvĂ€llen som bara Ă€r för tjejer . VĂ€lkomna â˜ș

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0