Träningsledigt

Jag tycker alltid der är kul att jämför bilder så valde den här som är från sommaren 2009 :)
Och den här från förra veckan...
 
Idag är fjärde träningsfria dagen. Det är tråkigt men välbehövligt.. Fortfarande lite förkyld och sliten. Trött och seg men de känns bättre. Idag är jag ledig från jobbet och kan vila mycket. Jag ska bara med en stödkompis till gymmet men inte träna själv. Ska fixa lite med kostscheman också som jag börjat jobba lite mer med sista veckora och har fler intressanta projekt! Nu kan jag erbjuds både pt-timmar, fettmätning och kostscheman. 
 
som jag skrivit om innan så har jag ätit mkt godsaker sista vecka efte tävlingen och de börjar bli dags att dra ner på det men det är svårt! Speciellt när jag inte får träna... Men imorn blir de skärpning, jag kommer förvisso att äta de som erbjuda på jobbet och de blir säkert några mackor men all oboy och allt chokladbitar får de vara slut på nu. Fram till efter nästa tävling iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0