Fyra dagar kvar

 Skulle gått morgonpromenad imorse men prioriterade att vara kärleksfull mot världens underbarste tjej istället ☺️ På jobbet var kub de närmaste cardio jag kom... 
 
Tränade övre bröst och axlar med jensis på actic idag. Åt lite extra kolisar idag innan träning, det var gott! Har varit väldigt strikt nu annars och formen känns bra! 
 
Fick reda på idag att SVT1 kommer att finnas på plats på lägga och att tävlingen kommer att sändas på TV sen. Stort med tanke på att Sverige aldrig visat fitness eller bodybuilding på TV innan vad jag vet. 
Ska kolla på lite inspiration från andra tävlingar i mens physique nu sen blir det nog en kvällspromenad. 
På förmiddagen, dagen eller eftermiddagen kör jag http://muskelbygget.se/sv/fettförbraenning-menu/fettförbraenning/black-amp-stack/?group=prod_prod_grp-s1%2F81 innan passet eller promenad för att öka fettförbränningen och bli så där skönt pigg men så här sent kan vara lite vanskligt att ta då jag behöver sova innan tolv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0