Benträning

Benpass med Tina på actic tornet iDag Häromdagen tränade jag på gymbolaget, dagen innan igår på träningshuset, igår på actic 1, imorgon på world Class (tror jag) och snart på actic 2 igen och i veckan blir det nog nåt pass på jobbet . Det är så olika det där hur många gym man tränar på ju... Benpass idag med Tina som sagt och det innebär den här djävulsövmingen.. Utfall
Riktigt bra övning, främst för rumpa! vi körde även knäböj , legcurl och så avslutade jag min benspark medans Tina fortsatte med rumpa med hennes favoritövning. Kolla hennes instagram : tinasandstrom 
Innan passet var det lite Pwo-time... http://muskelbygget.se/ 
Vitargo, beta-alanin, NO extreme, black amp, C4 extreme, kreatin, glutamin och aminosyror... 

Kommentarer
Postat av: Jakob

Hej!
Jag har en fråga om PWO, kan man ta det året om eller måste man ta uppehåll från det ibland? Tacksam för svar!

Svar: Hej! Du bör ta uppehåll ibland, dels för att du tappar effekten av en Pwo efter en tids användning. Eller den prestationshöjande effekten finns kvar men du kommer inte att känna lika mycket efter ett tag sen så är de bra för kroppen att ta uppehåll ibland eftersom de flesta Pwo stressar kroppen (beroende på hur mkt stimulanter den innehåller)
Per Ekbjörn

2014-04-14 @ 11:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0