När "ska" man träna?

 
När på dagen är det bäst att träna?
 
När det passar dig! När du känner för det! När du vill! 
 
De flesta föredrar att träna på eftermiddagen eller kvällen men vissa gillar att träna på morgonen. Att träna gym innan frukost är jag lite skeptisk mot, jag tycker att man ska äta minst en gång innan för att ha energi men vissa klarar av att träna innan frukost men då tycker jag att man åtminstone bör ta aminosyror eller protein för att inte tappa muskelmassa. 
 
http://muskelbygget.se/sv/aminosyror/?group=prod_prod_grp-s1%2F37
 

Kommentarer
Postat av: Robin

På morgonen är väl dock bäst? Eftersom jag hört att man förbränner mer fett och kalorier då. Dessutom så är det väl skönare att få det gjort så fort som möjligt.

Jag har även märkt att man är piggare resten utav dagen på så vis =) Cheers!

2013-09-14 @ 09:45:58
URL: http://thegamingground.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0