Life

"Life is all about creating an oasis in a desert because happiness is not a destination but state of mind"
 
 
Blev en morgonpromenad med Tina imorse, trots att jag inte deffar. (Ja man kan gå promenader även att man inte deffar, skillnaden är att man får äta lite mer )
 
 
Kalorier ut vs kalorier in.
 
I övrigt har jag mest jazzat, pluggat lite och varit på World class och tränat rygg. Jag är inte stark i marklyft, eller någon annan övning heller men ändå gjort en liten ökning sista veckorna :) Skön övning som tar på många muskler vilket leder till ett stort hormonpåslag som gynnar muskelbyggandet!
 
Igår var jag klok nog att ta vilodag eftersom jag mådde lite dåligt.
 
Imorgon ska jag och Jens spela squash en stund. 
 
Squash är en racketsport som spelas mellan två spelare, eller två lag med två spelare var, på en bana innesluten av 4 väggar. Spelarna turas om att slå, och varje slag måste träffa frontväggen under en övre begränsningslinje och över en plåt som är monterad längs med golvet innan den når marken. Man får även valla bollen mot sido- och bakväggarna. Bollen är död då den studsat två gånger i golvet, spelare får alltså slå bollen efter en studs i golvet eller direkt på volley. Squash är en mycket konditionskrävande sport, med mycket hög fettförbränning.
 
Även squash går att spela utan att man deffar, samma sak där, bara att äta lite extra :)
 
Imorgon ska jag även på ett möte för att få ytterligare en kille att vara stödkompis/kontaktperson åt, det blir den 7e... Så olika det där. Ett jobb/uppdrag som jag varmt kan rekommendera! Skriva gärna till mig om ni vill veta mer om det.
 
 
Anna och Therese blogg, kolla in den ! http://momscandoit.blogg.se/2013/september/bicep-tricep.html
Hurtig och duktiga tjejer må jag säga!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0